Menu

Technická správa

  • průběžná kontrola funkčnosti objektu – dle požadavků klienta, účast na jednáních SVJ
  • pravidelné revize u předepsaných zařízení dle předpisů a vedení evidence
  • uzavírání smluv a jejich dodatků s dodavateli
  • zajištění výběrových řízení na dodavatele - dle SVJ
  • zajištění a kontrola dodávky služeb
  • přebírání prací od jiných dodavatelů a kontrola faktur za tyto práce
  • reklamace vad po opravách
  • sestavení plánu oprav
  • zajištění havarijní služby nonstop k dispozici
  • asistence při řešení pojistných událostí
  • zpracování pasportů všech druhů

Evidence a předpis

  • veškerá data o nemovitostech zpracovávána v programech SWAN a POHODA
  • vedení a aktualizace evidence vlastníků
  • předpis a kontrola záloh na služby a příspěvků na správu domu
  • zpracování změn záloh na služby a příspěvky na správu domu
  • pravidelné zpracování upomínek dlužníkům, přehledy neplatičů a vymáhání dluhů dle pokynů vlastníka
  • zpracování vyúčtování záloh na služby
  • zpracování oznámení o výši čerpání z fondu oprav
  • návrh změny výše předpisů v návaznosti na vyúčtování záloh na služby
  • tisk evidenčních listů

Vedení účetnictví

  • vedení účetnictví vlastníka
  • vedení mzdové agendy
  • roční účetní závěrky
  • sledování stavu finančních prostředků na účtu vlastníka
  • seznamování vlastníka se změnami v legislativě a poskytování účetních konzultací

Obecné činnosti

  • účast na schůzích SVJ
  • průběžná komunikace formou emailů
  • poradenství při řešení záležitostí spojených s provozem domů a SV

Předseda společenství vlastníků

Zajišťovaná služba je především o odpovědnosti za majetek vlastníků objektu a třetích osob. Cílem zajišťování služby je zabezpečení činností SV s péčí řádného hospodáře. Službu poskytuje výhradně jednatel společnosti.

  • vedení evidence vlastníků jednotek, plnění povinností ve vztahu k rejstříku společenství
  • jednání ve věcech správy domu, které nejsou ve výlučné pravomoci shromáždění
  • samostatné uzavírání dodavatelských smluv dle finančního limitu
  • zajišťování plnění usnesení shromáždění vlastníků a odpovědnost za svou činnost
  • vyřizování korespondence od členů společenství
  • svolávání shromáždění vlastníků
  • příprava a zajištění shromáždění vlastníků jednotek
  • provádění kontroly vyúčtování nákladů
  • zajišťování včasného plnění závazků společenství vzniklých ze smluv a jiných závazků a povinností vůči třetím osobám
  • vymáhání plnění povinností stanovených členům společenství
  • odpovědnost za vedení účetnictví, sestavení účetní závěrky a plnění daňových povinností
  • odpovědnost za vedení písemností, zápisů ze shromáždění, usnesení a jejich případnou skartaci
  • pravidelné porady se správcem objektu a kontroly objektu
  • dohlížení na výkon činnosti správce a provádění jeho kontroly